
20 мая, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу прадставіў інструментарый для садзейнічання развіццю адносін паміж Беларуссю і ніжагародскімі кампаніямі, паведамілі карэспандэнту БЕЛТА ў цэнтры.
Неабходнасць ажыццяўлення сумесных крокаў па распрацоўцы і рэалізацыі эфектыўных механізмаў падтрымкі бізнесу абмеркавалі 19 мая на пасяджэнні Савета дзелавога супрацоўніцтва Беларусі і Ніжагародскай вобласці.
У час пасяджэння дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч прадставіў інструментарый для садзейнічання развіццю адносін паміж Беларуссю і ніжагародскімі кампаніямі. Ён расказаў пра новую маркетынгавую паслугу цэнтра - Зводны рэестр наменклатуры імпартазамяшчальнай прадукцыі, які дае магчымасць расійскім прадпрыемствам і беларускім вытворцам хутка знайсці адзін аднаго. Таксама ён абазначыў магчымасці дыстанцыйнай гандлю праз электронныя гандлёвыя платформы цэнтра.
Удзел у пасяджэнні СДС - адно з серыі мерапрыемстваў цэнтра па актывізацыі кантактаў з Ніжагародскай вобласцю. 18 мая ў Гандлёвым прадстаўніцтве Расіі ў Беларусі прадстаўнікам ніжагародскіх кампаній быў растлумачаны парадак удзелу ў закупках у Беларусі. А ўжо 24 мая цэнтр сумесна з БУТБ прадставіць пакетныя паслугі па закупках на форуме "Час экспарту", які пройдзе ў Ноўгарадзе.-0-